Bahasa Lain  img03 img06mobilePicture1

 1akses

Pencapaian Piagam Pelanggan

LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN JABATAN TAMAN BOTANI PULAU PINANG BAGI BULAN OGOS 2017

PIAGAM PELANGGAN

PENCAPAIAN 

Menepati Tempoh
Masa/Standard Piagam
Pelanggan

Melebihi Tempoh
Masa/Standard Piagam
Pelanggan

Jumlah Menepati
Standard

%
Menepati
Standard

Jumlah
Melebihi
Standard

%
Melebihi
Standard

·     Semua Projek Dan Program Pembangunan Dilaksanakan Mengikut Jadual Yang Ditetapkan.

-

-

  - 

Semua projek dan program pembangunan mengikut jadual yang telah ditetapkan.

·     Hiasan Untuk Urusan Majlis-Majlis Rasmi Kerajaan Dan Pihak Luar Seperti Agensi Kerajaan, Swasta Dan Orang Awam Dapat Dikendalikan Dengan Profesional, Teliti Dan Berkesan Berdasarkan Tempoh Masa Yang Dipersetujui Bersama.

13

100 

 -

·     Sewaan Kawasan Taman Botani Kepada Pihak Luar Seperti Agensi Kerajaan, Swasta Dan Orang Awam.

4

100 

 -

·     Maklumbalas Aduan Dikemukakan Dalam Tempoh Tujuh (7) Hari Dari Tarikh Aduan Diterima.

4

100 

-

-

 

 

LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN JABATAN TAMAN BOTANI PULAU PINANG BAGI BULAN JULAI 2017

PIAGAM PELANGGAN

PENCAPAIAN 

Menepati Tempoh
Masa/Standard Piagam
Pelanggan

Melebihi Tempoh
Masa/Standard Piagam
Pelanggan

Jumlah Menepati
Standard

%
Menepati
Standard

Jumlah
Melebihi
Standard

%
Melebihi
Standard

·     Semua Projek Dan Program Pembangunan Dilaksanakan Mengikut Jadual Yang Ditetapkan.

-

-

  - 

Semua projek dan program pembangunan mengikut jadual yang telah ditetapkan.

·     Hiasan Untuk Urusan Majlis-Majlis Rasmi Kerajaan Dan Pihak Luar Seperti Agensi Kerajaan, Swasta Dan Orang Awam Dapat Dikendalikan Dengan Profesional, Teliti Dan Berkesan Berdasarkan Tempoh Masa Yang Dipersetujui Bersama.

17

100 

 -

·     Sewaan Kawasan Taman Botani Kepada Pihak Luar Seperti Agensi Kerajaan, Swasta Dan Orang Awam.

4

100 

 -

·     Maklumbalas Aduan Dikemukakan Dalam Tempoh Tujuh (7) Hari Dari Tarikh Aduan Diterima.

5

100 

-

-