Bahasa Lain  img03  img06mobilePicture1                           

Pencapaian Piagam Pelanggan

LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN JABATAN TAMAN BOTANI PULAU PINANG BAGI BULAN NOVEMBER 2019

PIAGAM PELANGGAN

PENCAPAIAN 

Menepati Tempoh
Masa/Standard Piagam
Pelanggan

Melebihi Tempoh
Masa/Standard Piagam
Pelanggan

Jumlah Menepati
Standard

%
Menepati
Standard

Jumlah
Melebihi
Standard

%
Melebihi
Standard

·         Semua Projek Dan Program Pembangunan Dilaksanakan Mengikut Jadual Yang Ditetapkan.

-

-

  - 

Semua projek dan program pembangunan mengikut jadual yang telah ditetapkan.

·        Hiasan Untuk Urusan Majlis-Majlis Rasmi Kerajaan Dan Pihak Luar Seperti Agensi Kerajaan, Swasta Dan Orang Awam Dapat Dikendalikan Dengan Profesional, Teliti Dan Berkesan Berdasarkan Tempoh Masa Yang Dipersetujui Bersama.

29

100 

 -

·     Sewaan Kawasan Taman Botani Kepada Pihak Luar Seperti Agensi Kerajaan, Swasta Dan Orang Awam.

2

100

 -

·     Maklumbalas Aduan Dikemukakan Dalam Tempoh Tujuh (7) Hari Dari Tarikh Aduan Diterima.

29

100 

-

-

 

 

LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN JABATAN TAMAN BOTANI PULAU PINANG BAGI BULAN OKTOBER 2019

PIAGAM PELANGGAN

PENCAPAIAN 

Menepati Tempoh
Masa/Standard Piagam
Pelanggan

Melebihi Tempoh
Masa/Standard Piagam
Pelanggan

Jumlah Menepati
Standard

%
Menepati
Standard

Jumlah
Melebihi
Standard

%
Melebihi
Standard

·        Semua Projek Dan Program Pembangunan Dilaksanakan Mengikut Jadual Yang Ditetapkan.

-

-

  - 

Semua projek dan program pembangunan mengikut jadual yang telah ditetapkan.

·        Hiasan Untuk Urusan Majlis-Majlis Rasmi Kerajaan Dan Pihak Luar Seperti Agensi Kerajaan, Swasta Dan Orang Awam Dapat Dikendalikan Dengan Profesional, Teliti Dan Berkesan Berdasarkan Tempoh Masa Yang Dipersetujui Bersama.

9

100 

 -

·     Sewaan Kawasan Taman Botani Kepada Pihak Luar Seperti Agensi Kerajaan, Swasta Dan Orang Awam.

3

100 

 -

·     Maklumbalas Aduan Dikemukakan Dalam Tempoh Tujuh (7) Hari Dari Tarikh Aduan Diterima.

27

100 

-

-